Veel CRM-initiatieven sterven in schoonheid

'Met CRM-systemen meer winst en loyalere klanten’, dat is het idee. Maar de praktijk ziet er heel anders uit. Een CRM-implementatie, concluderen Fred Heemstra, Arjan Jonker en Rob Kusters, levert altijd resultaten op: sommige zijn niet bedoeld, sommige zijn niet verwacht en de meeste vallen tegen. Het gevaar bestaat zelfs dat men met een CRM-systeem omzet verliest.

  • 26-01-2007
  • Publicatie

Vraag het artikel aan

Wilt u het volledige artikel ontvangen? Vraag het dan aan via onderstaand formulier.

 

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Arjan Jonker

    Senior Project- en Programmamanager

    Brengt activiteiten op gang, versnelt waar nodig en plaatst problemen in een breder kader. Analyseert hoofd- en bijzaken snel en trefzeker, heeft inhoudelijk én bestuurlijk overzicht. Sterke resultaatgerichtheid met een flexibele instelling die niet ontmoedigd raakt bij tegenslag.

    Meer over Arjan Jonker

  • Arjan Jonker

Wil je meer weten?

We vertellen je graag meer over onze aanpak van het succesvol managen van projecten en programma’s.

Bel ons op 030 – 600 47 79 Stuur ons een bericht