Veel CRM-initiatieven sterven in schoonheid

'Met CRM-systemen meer winst en loyalere klanten’, dat is het idee. Maar de praktijk ziet er heel anders uit. Een CRM-implementatie, concluderen Fred Heemstra, Arjan Jonker en Rob Kusters, levert altijd resultaten op: sommige zijn niet bedoeld, sommige zijn niet verwacht en de meeste vallen tegen. Het gevaar bestaat zelfs dat men met een CRM-systeem omzet verliest.

 

Vraag het artikel aan

Wilt u het volledige artikel ontvangen? Vraag het dan aan via onderstaand formulier.

 

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Blogdetails

26-01-2007
Publicatie
  • Arjan Jonker

    Senior Project- en Programmamanager

    Brengt activiteiten op gang, versnelt waar nodig en plaatst problemen in een breder kader. Analyseert hoofd- en bijzaken snel en trefzeker, heeft inhoudelijk én bestuurlijk overzicht. Sterke resultaatgerichtheid met een flexibele instelling die niet ontmoedigd raakt bij tegenslag.

    Meer over Arjan Jonker

  • Arjan Jonker

Wil je meer weten?

We vertellen je graag meer over onze aanpak van het succesvol managen van projecten en programma’s.

Bel ons op 088 266 28 70 Stuur ons een bericht