Samenvoegen twee productiebedrijven

Bas van der Meijden

Customer experience is het sleutelwoord als het gaat om duurzame klantrelaties. De opdrachtgever helpt klanten met kennis en tools om de klantboodschap beter over te brengen, te verpakken en af te leveren. Om de beweging in de markt optimaal te ondersteunen voegt de opdrachtgever twee productiebedrijven samen in één nieuw bedrijf. De opdrachtgever vraagt KWD Resultaatmanagement om deze verandering te …

Grip op samenwerking in de keten

Bas van der Meijden

De regio RMC21 is een samenwerkingsverband tussen 15 gemeenten, 9 MBO Colleges, 42 VO-besturen en 4 VO-koepelorganisaties in de agglomeratie groot-Amsterdam. De partijen werken in RMC21 samen aan de doorstroom van leerlingen van het VO naar het MBO. Jaarlijks stappen in de regio duizenden leerlingen over in een tijdsvenster van enkele maanden. Een goede samenwerking tussen de partijen is daarbij cruciaal, zowel …

Programma Digitaal Toetsen

Bas van der Meijden

Ten opzichte van het schriftelijk afnemen van tentamens hebben docenten naast passende software specifieke ondersteuning nodig voor de transitie naar digitaal toetsen. Aanvullende maatregelen zijn bij digitalisering noodzakelijk om de continuïteit en veiligheid, en daarmee de rechtmatigheid van toetsing te kunnen blijven waarborgen.

Geen concessies op veiligheid

Bas van der Meijden

Binnen haar Integrale Facility Management portfolio ontwikkelt Sodexo zich steeds meer van technisch dienstverlener die op regie werkt naar proactief assetmanager en installatieverantwoordelijke bij grote klanten. Om de veiligheid van de medewerkers te garanderen is het belangrijk om alle regels en procedures rond “veilig werken op Electrische installaties” volgens geldende (NEN-) normen duidelijk en werkbaar te maken. Sodexo geeft als …

80.000 gebruikers met Office 365

Bas van der Meijden

Twee organisaties en 80.000 gebruikers werkzaam over de hele wereld. Alles moet doorgaan om de passagiers en klanten van AirFrance en KLM zo goed mogelijk te kunnen bedienen. Dag en nacht. Vluchten moeten op tijd vertrekken, vliegtuigen moeten gereed zijn, iedereen moet zonder problemen kunnen inchecken, bagage moet mee, alle bedrijfsprocessen moeten zo optimaal mogelijk worden uitgevoerd. Dat kan alleen …

Meters maken met Finance

Bas van der Meijden

De Sator-afdelingen financiële administratie en ICT leunden sterk op de expertise van externe leveranciers rondom de applicatie. Ronald heeft hen geholpen in control te komen van de upgrade- en implementatieprocessen en tegelijk gezorgd dat Sator ook de compliance op het gebied van die applicaties op orde heeft.

KPN programma VoLTE, uitbreiden van de bereikbaarheid

Bas van der Meijden

Na de introductie van 4G bellen door KPN ligt de focus op het uitbreiden van de dienstverlening. Naast diverse innovaties is één van de belangrijke speerpunten het uitbreiden van de bereikbaarheid. Met het 4G netwerk heeft KPN inmiddels een bedekkingsgraad van ruim 96% en dus is er nog enige winst te behalen. Dit doet KPN met de inzet van een …

Klaar voor de toekomst: Herontwerp Facilitaire processen en ICT

Bas van der Meijden

Facilicom Services (FS) ontzorgt haar klanten voor alle facilitaire processen en is hierin een van de marktleiders in de Benelux. Voor het technische onderhoud heeft FS een grote groep eigen monteurs, de andere dienstverlening wordt ingekocht. Het BPR-programma “FINO” zorgt voor nieuwe processen en systemen, met als doelen het vergroten van het operationele resultaat en het foutloos mogelijk maken van …

Recycling als missie

Bas van der Meijden

URENCO produceert verrijkt uranium. Als de fabriek in Almelo ooit ontmanteld wordt, is hoogwaardige technologie nodig voor decontaminatie en recycling. URENCO wil snel die technologie en competenties beschikbaar hebben en dit in een masterplan vastleggen.